Feedback of klacht
Wij vinden het belangrijk dat wij je goed kunnen helpen en dat je tevreden bent over onze zorg. Ondanks onze goede intenties en inspanningen kan het voorkomen dat je vindt dat wij je onzorgvuldig of onjuist benaderd of behandeld hebben.
Wij willen het graag van je horen wanneer je niet tevreden bent en nodigen je uit om dat met ons te bespreken. Dat kan door een mail te sturen naar klachten@huisartsen-frederikhendrik.nl. We gaan dan graag met je in gesprek om het om het probleem te verhelderen. Meestal lost dit al veel op.
Indien we gezamenlijk niet tot een voor u bevredigende oplossing komen, kun je een schriftelijke klacht indienen bij de onafhankelijke klachtencommissie van de SKGE. Aan de klachtenregeling zijn geen kosten verbonden.
Praktijkinformatie
Alle consulten van patiënten met een Nederlandse verzekering worden direct bij de verzekeraar gedeclareerd. Je kunt de tarieven vinden op de website van de Nederlandse Zorgautoriteit, de Nza.
Wij zijn geaccrediteerd. Dit betekent dat u erop kunt vertrouwen dat de praktijk goed is georganiseerd. Ook betekent het dat de praktijk zich blijft ontwikkelen om u steeds beter te kunnen helpen. Lees hier meer.
Huisartsen Frederik Hendrik
- Frederik Hendrikstraat 47
- 1052 HK Amsterdam
Openingstijden
Maandag | 08:00 t/m 17:00 |
Dinsdag | 08:00 t/m 17:00 |
Woensdag | 08:00 t/m 17:00 |
Donderdag | 08:00 t/m 17:00 |
Vrijdag | 08:00 t/m 17:00 |
Zaterdag | Gesloten |
Zondag | Gesloten |