Helpdesk digitale zorg
Heeft u hulp nodig bij inloggen op het patientportaal? Of heeft u een andere praktische vraag over digitale zorg? Huisartsenpraktijk Frederik Hendrik werkt samen met de Stichting Helpdesk Digitale Zorg om u persoonlijk te ondersteunen. Stichting Helpdesk Digitale Zorg heeft als doel digitale zorg voor iedereen toegankelijk maken. Er zijn ruim 20 zorginstellingen door heel Nederland aangesloten bij Helpdesk Digitale Zorg, zoals ziekenhuizen, revalidatiecentra, thuiszorg, huisartsen en GGZ-instellingen. U vindt meer informatie en contactmogelijkheden (bellen, chatten, mailen) op www.helpdeskdigitalezorg.nl.
Nieuw systeem: Viduet by Medicine Men
Sinds half januari gebruiken we Viduet by Medicine Men voor het inplannen van periodieke controles. Patiënten met een chronische aandoening, zoals suikerziekte, astma, jicht of een hoge bloeddruk, krijgen een oproep voor bloedprikken of urine inleveren. Soms ontvangen ze ook een vragenlijst per e-mail.
Inloopspreekuur assistent
Tussen 8.00 en 9.30 uur kunt u zonder afspraak urine of ander materiaal inleveren, of brieven afhalen.
E-consulten
E-consulten zijn vooral bedoeld voor onderwerpen die al eerder met een behandelaar zijn besproken, en zijn niet geschikt voor spoedeisende klachten. Vragen via e-consult worden binnen drie werkdagen beantwoord.
Telefonisch spreekuur
De dokter is het eerste aanspreekpunt van onze praktijk. Een telefonisch consult met de dokter plant u eenvoudig in via de Contact-pagina op deze website. De dokter belt u dan om uw klachten te bespreken. Samen bepalen jullie wat er het beste kan gebeuren.
U kunt deze afspraak ook maken via optie 1 van ons belmenu.
Verzoek aan assistent
Via optie 2 in het belmenu kunt u een verzoek doen aan de assistent. Deze is verantwoordelijk voor zaken als herhaalrecepten van medicatie die u eerder heeft gehad, oren uitspuiten, B12-injecties zetten en bloeddruk meten.


